جدیدترین کتانی نایک تحت عنوان زوم یا Zoom تولید و به بازار جهانی عرضه شده است. کفش‌ نایک سری زوم با شعار ( کتونی نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید) تولید شد. این کفش‌ها قابلیت برآورده کردن نیازهای دوندگان ماراتن در کلاس جهانی گرفته تا کسانی که فقط قصد دارند اخر هفته‌ها مسافت زیادی طی کنند را دارد.

این مدل از کفش‌های برند نایک دارای فوم مخصوصی هستند که قابلیت انعطاف آن باعث می‌شود تجربه کاملا متفاوتی برای شما ایجاد شود.

همچنین کفش‌های سری زوم نایک از رنگ‌بندی و تنوع بالایی برخوردارند و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. در ادامه مقاله باجدیدترین کتانی نایک  سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید، پس از آشنایی مختصر با برند نایک، مدل‌های مختلف سری زوم را به شما معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین کتانی نایک سری زوم

“همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله مقایسه بهترین برندهای کتانی در سال 2023 را مطالعه کنید”

آشنایی با برند نایک و جدیدترین کتانی نایک

به ‌طور قطع می‌توان گفت برند نایک قدرتمند‌ترین برند تولیدکننده انواع جدیدترین کتونی نایک و تجهیزات ورزشی در جهان است‌. چرا که محصولات این برند از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند و توسط جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین محبوب‌ترین و بهترین ورزشکاران دنیا از محصولات این برند استفاده می‌کنند که این اتفاق مانند مهر تاییدی محصولات این برند را تضمین می‌کند.

برند نایک تامین‌کننده لباس ورزشی برخی از موفق‌ترین تیم‌های ورزشی دنیا مثل منچستر یونایتد است. چیزی که برند نایک را از سایر رقبایش متفاوت می‌کند قدرت سرمایه‌ی آن است. این گونه که ورزشکاران ممتاز دنیا همچون راجر فدرر، مایکل جردن، لیونل مسی، سرنا ویلیامز، کوبی برایانت، ماریا شاراپووا و… برند نایک را برگزیده و از آن حمایت می کنند.

نام تجاری نایک که پیش از آن به نام ورزش روبان آبی (RBS) شناخته می‌شد در سال 1964 توسط فیل نایت و بیل باورمن تاسیس شد. فیل نایت یک دونده دو نیمه استقامتی بود که تحت آموزش و رهبری بیل باورمن آموزش‌دیده بود.

بیل باورمن همیشه به دنبال ایجاد راه‌هایی بود که بتواند عملکرد شاگردش را افزایش دهد. او سعی کرد کفش‌ ورزشی ویژه‌ای را طراحی کند که به شاگردش در زمان دویدن کمک کند و باعث شود که آزادانه‌تر و راحت‌تر قدم بردارد.

همین ایده همکاری فیل نایت و بیل باورمن را به دنبال داشت که در انتها موجب تاسیس قدرتمندترین کمپانی ورزشی جهان یعنی نایک و تولید انواع کتانی شد. در ادامه این مطلب به معرفی کفش ایر زوم با شعار با کفش مردانه نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید می‌پردازیم.

معرفی محصولات سری زوم نایک؛ با جدیدترین کتانی نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید

در این بخش به معرفی محصولات سری زوم برند نایک می‌پردازیم.

جدیدترین کتانی نایک سری زوم مدل ایر زوم پگاسوس 36

در اولین بخش این مقاله ، به معرفی مدل ایر زوم پگاسوس 36 خواهیم پرداخت. کفش نایک سری زوم مدل ایر زوم پگاسوس  36 الهام گرفته از پرفروش‌ترین مدلجدیدترین کتانی نایک بود که با رنگ‌‌ و لعابی تازه و به ‌عنوان یک مدل جدید به بازار عرضه شد. در ساخت رویه این کتونی از پارچه مش استفاده شده که منافذ بسیار ریزی روی آن وجود دارد.

منافذ ریز این پارچه شرایط گردش هوای بیشتری را فراهم می‌کند و قابلیت تنفس‌پذیری کفش را در نواحی به خصوصی مانند قسمت قوس‌دار و بخش جلوی پا افزایش می‌دهد.

همچنین نایک در قسمت میانی این کتانی از تکنولوژی فلای وایر بهره گرفته و در سرعت‌های بالا پاهای ورزشکار را کاملا محکم در کفش قرار می‌دهد. قسمت پاشنه و زبانه کفش طراحی باریک‌تری دارد که به این معناست که نسبت به مدل قبلی طراحی و تناسب بیشتری دارد.

کفش نایک سری زوم مدل ایر زوم پگاسوس 36 چندین کپسول هوای بزرگ دارد که توسط فوم Cushlon محصور شده‌اند و همین باعث ایجاد یک کفی منعطف می‎شود.تا بتوانید برای مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید. کفش‌های سری زوم با شعار با کفش نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید قادر است نیاز هر دونده‌ای را برآورده سازد.

بنر فروشگاه

جدیدترین کتانی نایک سری زوم مدل پگاسوس توربو 2

در قسمت دوم مقاله با کفش نایک سری زوم سریعتر از همیشه بدوید به مدل پرطرفدار پگاسوس توربو 2 اشاره خواهیم کرد. کفش خاص نایک سری زوم مدل پگاسوس توربو 2 در واقع ورژن روزمره و عمومی کفش Nike Zoom Vaporfly 4% است.

این کفش به دلیل برخورداری از پارچه مش توری از ورژن قبلی سبک‌تر است و طراحی صاف و صیقلی‌تری دارد. پارچه مش رویه کفش منافذ ریز زیادی دارد که قابلیت تنفس‌پذیری کفش را بالاتر می‌برد.

این مدل از تکنولوژی فلای وایر بهره نگرفته و نایک بندهای آن را به‌صورت معمولی طراحی کرده است. زبانه و پاشنه این جدیدترین کتانی نایک همچنین در مقایسه با مدل قبلی باریک‌تر است. ممکن است این تغییر موردپسند بعضی‌ از مشتریان قرار بگیرد و به خاطر کم‌تر شدن وزن و بهبود تناسب آن مورد استقبال قرار بگیرد.

در همین حال امکان دارد برخی دیگر از مشتریان این تغییر را دوست نداشته باشند و با مشکل مواجه شوند.

زیره کفش نیز از لاستیک رابر با طرح شش ضلعی تشکیل شده است که  در مقابل سایش مقاومت بالایی را به نمایش می‌گذارد. البته بخش زیادی از کشش این قسمت شش ضلعی به دلیل نازک بودن ممکن است پس از مدتی دچار ساییدگی شده و از بین برود. در ادامه مقاله با کفش نایک سری zoom سریع‌تر از همیشه بدوید به معرفی مدل فلای 3  که از پرطرفدارترین مدل‌ها است می‌پردازیم.

 

جدیدترین کتانی نایک سری زوم مدل پگاسوس توربو 2

جدیدترین کتانی نایک سری زوم مدل فلای 3؛ با کفش نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید

این بخش از مقاله با کفش نایک سری زوم سریعتر از همیشه بدوید، به معرفی یک جدیدترین کتانی نایک اختصاص دارد. برای نخستین بار طراحی کفش زنانه و کفش ورزش دخترانه نایک زوم فلای 3 از کفی نرم‌تر و با قوس زیاد بهره گرفته شده است. هر دو نسخه جدید مدل فلای در مقایسه با مدل‌های قبلی مکانیزم قوس‌دار جدیدی برای بستن بندهای کفش دارند که از قابلیت تنظیم بیشتری نیز برخوردار است.

همچنین نایک در طراحی قسمت میانی کفش از تکنولوژی انحصاری نایک که Nike React نام دارد استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث می‌شود کفش انعطاف‌پذیری مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. به علاوه قسمت میانی دارای روکشی از جنس فیبر کربن است که باعث می‌شود هنگام حرکت احساس کنید کفش پای شما را به جلو پرتاب می‌کند. قوس کفش نیز به گونه‌ای است که فشار وارده به پاشنه آشیل را به حداقل رسانده و از وارد شدن ضربه و فشار به پا جلوگیری می‌نماید.

در نتیجه کنار هم قرارگیری این قابلیت‌ها یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین کفش‌های برند نایک تولید شده است. لازم به ذکر است که بررسی‌های آزمایشگاهی نیز این موضوع را بررسی و تایید کرده‌اند. شما می‌توانید با کفش نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید و از دیگران جلو بزنید.

جدیدترین کتانی نایک سری زوم مدل %Zoomx Vapor Fly NEXT

در قسمت آخر از مقاله با کفش اسپرت مردانه نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید به معرفی مدل tZoomX Vaporfly NEX می‌پردازیم. محققان ماده جدیدی به نام Vaporwave را تولید کرده‌اند که از فناوری Flyknit شرکت نایک سبک‌تر است و تنفس‌پذیری بیشتری را برای کفش به ارمغان می‌آورد. این ماده جدید آب کمتری از باران یا عرق پا را جذب کرده و در طی مسافت‌های طولانی مثل دویدن در مسابقات ماراتن پاهای شما را خشک نگه می‌دارد.

طراحان در کفش ZoomX Vapor Fly NEXT 15 درصد ماده بیشتری اضافه کردند. اما وزن کفش جدید نسبت به مدل قبلی افزایشی نداشته است. این فوم به‌خصوص از تولیدات و فناوری‌های اختصاصی برند نایک است ومی‌تواند انرژی را تا 85 درصد بازگرداند. طراحان و سازندگان 3  میلی‌متر از قوس کفش را کاهش داده‌اند و به این صورت سبب بهبود استحکام و همچنین افزایش ذخیره انرژی می‌شود.

علاوه ‌بر این از الگوی کششی جدیدی در این جدیدترین کتانی نایک بهره گرفته شده که باعث می‌شود این کفش در محیط‌های خیس عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. به علاوه کف بیرونی کفش آج‌های کانتور شده با شیارهای عمیق دارد که باعث می‌شود در هنگام چرخش حرکت نرم‌تر و روان‌تری را تجربه کنید.

 

 

سخن آخر مقاله با جدیدترین کتانی نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید

سری زوم کفش‌های نایک با شعار با جدیدترین کتانی نایک سری زوم سریع‌تر از همیشه بدوید طراحی و تولید شدند و این توانایی را دارند که نیازهای بخش اعظم مردم یعنی از دوندگان حرفه‌ای تا افراد معمولی را برآورده کنند. مدل‌های ایر زوم پگاسوس 36، پگاسوس توربو 2، فلای 3 و %ZoomX Vapor Fly NEXT از معروف‌ترین مدل‌های سری زوم هستند که با قابلیت‌های فراوان و منحصر به فردی که دارند نیازهای کاربران و مشتریان خود را فراهم می‌کنند.

برای خرید انواع کفش می‌توانید از فروشگاه کتونی برند دیدن کنید زیرا در فروشگاه ما برای همه نوع سلیقه‌ای با تنوع زیاد کفش و کتونی وجود داره. پس بهتره که این فرصت رو از دست ندید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *