نیوبالانس یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کفش‌های ورزشی است که شما به کمک کفش‌هایش می‌توانید یک پیاده‌روی سبک و راحت داشته باشید. پیاده‌روی با این کفش‌ها حس پرواز را برای شما تداعی می‌کند و فناوری‌های به کار رفته در آن‌ها از آسیب‌ و وارد شدن نیروهای مختلف به پاهای شما جلوگیری می‌کند. ما در اين مقاله با عنوان فناوری به روز کفش های اورجینال نیو بالانس سعی داریم شما را با تکنولوژی‌های فوق‌العاده موجود در کفش های اورجینال نیو بالانس آشنا کنیم و به شما برای خرید کتونی کمک کنیم.

بررسی تخصصی فناوری‌های پیشرفته موجود در کفش های اورجینال نیو بالانس

برای ساخت این کفش‌ها از فناوری‌های تخصصی و پیشرفته‌ای استفاده‌شده که ما در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

رویه کفش های اورجینال نیو بالانس

رویه کفش های اورجینال نیو بالانس

رویه کفش نیوبالانس طی سال‌های اخیر تغییرات چندانی نداشته، اما اخیراً مقداری تنفس پذیری و دوام آن افزایش یافته است. تنها تغییر جدیدی که در ساختار رویه این کفش‌ها اعمال شده، ایجاد رویه‌های جدید فانتوم فیت است. فانتوم فیت درواقع یک ایده فوق‌العاده برای طراحی و ساخت نسل جدید کفش‌های اورجینال این کمپانی بود. این رویه از یک‌لایه پارچه مش و یک لایه پارچه چرم جیر ساخته شده است.

رویه کفش‌ها باید سبک باشد تا از فشار اضافی وارده به پاهای شما بکاهد و دویدن و راه رفتن را برای شما راحت‌تر کند. به‌همین دلیل رویه‌ کفش های اورجینال نیو بالانس به‌حدی سبک و ساده است که شما هنگام پوشیدن آن‌ها احساس راحتی و سبکی بسیار زیادی دارید. این رویه‌ها درعین‌حال می‌توانند به‌خوبی از پای شما حین انجام ورزش محافظت کنند و یک محیط راحت و مناسب برای پاهای شما فراهم کنند.

 

رویه کفش های اورجینال نیو بالانس

“همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای ست کردن کفش و کتانی با لباس در سال 2023 را مطالعه کنید”

لایه میانی

راحتی و نرمی که در کفش‌های نیوبالانس وجود دارد، مربوط به لایه میانی آن‌هاست. بنابراین شما می‌توانید قسمت میانی کفش را یکی از مهم‌ترین لایه‌های آن در نظر بگیرید. پیش از خرید کفش ورزشی بهتر است بدانید که فناوری‌های مورد استفاده در قسمت میانی کفش های نیو بالانس عبارت‌اند از:

خرید کتونی با تکنولوژی ابزورب

این تکنولوژی منحصر به کمپانی نیو بالانس بوده و حاصل یک همکاری مشترک بین این شرکت و شرکت لاستیک‌سازی دوپن است. فوم‌های ابزورب مانند فوم‌های ایوا بسیار راحت و سبک هستند، اما دوام و ماندگاری آن‌ها از فوم‌های ایوا بیشتر است. فوم‌های ایوا بعد از استفاده مداوم نرمی و حالت اولیه خود را از دست می‌دهند، اما فوم‌های ابزورب چنین نیستند و مقاومت و ماندگاری بسیار زیادی دارند. بنابراین شما می‌توانید تا مدت زیادی از این کفش‌ها برای ورزش‌های حرفه‌ای و پیاده‌روی استفاده کنید.

خرید کتونی با ابزورب اف ال

یکی دیگر از مهم‌ترین فناوری‌هایی که در ساخت  لایه میانی کفش نیوبالانس به کار می‌رود، ابزورب اف ال است. برای طراحی فناوری ابزورب اف ال از لاستیک‌های ایزوله استفاده می‌شود. این لاستیک‌ها در برابر ساییدگی و شکستگی بسیار مقاوم هستند و به‌همین دلیل برای انجام کوهنوردی و ورزش‌های سنگین توصیه می‌شوند.

بنر فروشگاه

خرید کتونی با فناوری اکتیوا

اکتیوا نیز یکی دیگر از  فناوری‌های فوق‌العاده‌ای است که در لایه میانی این کفش‌ها استفاده شده‌است. این فناوری باعث سبکی و کاهش وزن کفش‌های نیو بالانس شده و از میزان خستگی پاها می‌کاهد.

اکتیوا لایت در کفش های اورجینال نیو بالانس

این فناوری نیز یکی دیگر از جدیدترین فناوری‌های به‌کاررفته در لایه میانی کفش های اورجینال نیو بالانس است که باعث سبکی هرچه بیشتر این کفش‌ها شده‌است. به‌همین دلیل از این کفش‌ها می‌توان برای ورزش‌هایی مانند ورزش دو و انجام پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت استفاده کرد.

اکتیوا آلترالایت در کفش های اورجینال نیو بالانس

اکتیوا آلترالایت در کفش های اورجینال نیو بالانس

برای طراحی اکتیواآلترالایت در لایه میانی کفش‌های نیو بالانس، از لاستیک الوالوی استفاده می‌شود که ۳۲ درصد از دیگر فرم‌های استاندارد سبک‌تر است. این لاستیک باعث انعطاف‌پذیری و افزایش دوام و مقاومت کفش نیو بالانس می‌شود.

زیره کفش

معمولاً این قسمت از کفش از لاستیک طبیعی ساخته‌شده است. زیرا باید از دوام و استحکام بسیار زیادی برخوردار باشد. این قسمت، دقیقاً جایی است که تمام تکنولوژی‌های مربوط به نحوه درست قدم برداشتن و حرکت بهتر پاها در آن به‌کاررفته است.

کاش پلاس در کفش های اورجینال نیو بالانس

در برخی از انواع کفش‌های نیو بالانس از فناوری کاش پلاس نیز استفاده شده‌است. این زیره ۱۳ درصد سبک‌تر و نرم‌تر از دیگر انواع زیره‌ها است. این‌موضوع باعث می‌شود که لایه میانی کفش درعین راحتی و سبکی، استحکام و مقاومت بیشتری داشته باشد.

فناوری انکپ

در ادامه بحث خرید کتونی باید بدانید که در فناوری زیره این کفش‌ها از فوم ایوا به عنوان یک لایه از پلی یورتان سخت برای افزایش توان و محافظت از کفش استفاده شده است.

فرش فوم

فرش فوم بکار رفته در ساخت کفش های اورجینال نیو بالانس باعث می‌شود که زیره این کفش‌ها نسبت‌به دیگر انواع زیره‌های کفش راحتی و نرمی بیشتری داشته باشد. این نوع زیره در کفش نیو بالانس برای انجام ورزش‌هایی مانند فوتبال و دو بسیار مناسب است.  طراحی کفش‌های این زیره طوری است که در طول تمرین‌های طولانی خستگی را از پاهای شما می‌زداید.

 

زیره کفش

اندیورنس

اندیورنس یکی از بهترین تکنولوژی‌های این کمپانی است که برای افزایش دوام کفش به‌کارگرفته است. از این نوع زیره بیشتر در قسمت پاشنه و پنجه کفش استفاده می‌شود. زیرا این قسمت‌ها بیشترین اصطکاک با زمین را دارند و مسلماً آسیب‌پذیری آن‌ها نیز بیشتر است.

خرید کتونی با فناوری پروبنک

ساختار پروبنک نیز طوری است که باعث پخش شدن انرژی وارده به پا در تمام سطح آن و به‌صورت یکسان می‌شود. این کار باعث می‌شود که میزان کل انرژی وارده به پاها کاهش‌یافته و آسیب کمتری نیز به پا وارد شود.

خرید کتونی با فناوری رولایت

رولایت نسبت‌به دیگر فوم‌ها ۳۰ درصد سبک‌تر بوده و دوام و قابلیت برگرداندن انرژی بیشتری دارد.

راک استاپ

این فناوری نیز از پا در برابر ضربات متعدد و مختلف محافظت می‌کند و فشار وارده به پاها را به حداقل می‌رساند. این نوع زیره بسیار مقاوم است و خرید کتونی با فناوری راک استاپ برای فعالیت بر روی سطوح سخت توصیه می‌شود.

جمع‌بندی کفش های اورجینال نیو بالانس

ما سعی داشتیم در این مقاله شما را با فناوری‌های به کار رفته در کفش های اورجینال نیو بالانس آشنا کنیم و کاربرد و مزایای هر یک را برای شما توضیح دادیم. شما می‌توانید برای خرید کتونی به سایت کتونی برند مراجعه کنید و برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای خرید انواع کفش می‌توانید از فروشگاه کتونی برند دیدن کنید زیرا در فروشگاه ما برای همه نوع سلیقه‌ای با تنوع زیاد کفش و کتونی وجود داره. پس بهتره که این فرصت رو از دست ندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *